Flyme - מרכז הטייס של ישראל

077-8049188

24/7 שירות לקוחות

אם אי-פעם תהיתם איך זה להטיס מטוס, ומה חווה הטייס בקוקפיט, עכשיו יש לכם הזדמנות למצוא מענה לשאלות!
טייס ליום אחד היא טיסת חוויה שבה תוכלו להתנסות בהטסת מטוס קל, תוך כדי שאתם עוברים את כל השלבים שהם חלק בלתי נפרד מכל טיסה – התדריך, הכנת המטוס, הטיסה והתחקיר שבסיומה.

לפני הטיסה – התדריך

החוויה שלכם תתחיל כבר עם ההגעה לשדה התעופה וכניסתכם לבית הספר לטיסה. האווירה המיוחדת, התמונות על הקירות והשיחות המקצועיות בין הטייסים שבמקום יתנו לכם את ההרגשה שאתם חלק מהצוות.
לאחר שתפגשו את מדריך הטיסה שאיתו תטוסו, תבדקו ביחד נתונים הכרחיים כמו מזג האוויר, משקל ההמראה של המטוס ואת מצב המרחב האווירי שאליו אתם מתכוונים להגיע.
בשלב הבא ידריך אתכם מדריך הטיסה, בעזרת סימולטור טיסה מתקדם על אופן ההטסה של המטוס שבו תטוסו, ועל ההגאים, המתגים, המכשירים והתצוגות שבו.
בגמר ההדרכה תיקחו אתכם את הציוד ההכרחי לטיסה, כמו אוזניות, ותלכו לבדוק ביחד את תקינותו של המטוס.

הטיסה

לאחר שבדקתם את המטוס ומצאתם אותו מוכן ובטוח לטיסה, תכנסו לתא הטייס, תחגרו את חגורות הבטיחות ותבקשו ממגדל הפיקוח את האישורים הנחוצים. עם קבלת האישורים תניעו את מנוע המטוס ותסיעו אותו לתחילת מסלול ההמראה.
לאחר קבלת אישור נוסף ממגדל הפיקוח, תעלו על המסלול, כוח מלא במנוע, והמטוס יאיץ בתאוצה אדירה על המסלול כדי לצבור את המהירות הנדרשת להמראה. לאחר ההמראה תטוסו אל האזור שנקבע לטיסה, שם ימסור לכם המדריך שאתכם את ההגאים, וידריך אתכם בביצוע תרגילי הטסה שונים תוך שהוא משגיח על בטיחות הטיסה.

בגמר הזמן שהוקצב לטיסה, תפנו בחזרה אל שדה התעופה ותנחתו בו לאחר קבלת האישורים המתאימים ממגדל הפיקוח.

אחרי הטיסה – התחקיר

לאחר הנחיתה, ולאחר שהסעתם את המטוס בחזרה אל עמדת החניה שלו, תפנו בחזרה אל משרד המבצעים של החברה שם תערכו תחקיר על הטיסה.
המדריך יתן לכם את התרשמותו בקשר לביצועים שלכם ולמידת התאמתכם להיות טייסים, אם תרצו להתחיל קורס טיס אזרחי, וישמח גם לשמוע את התרשמותכם מהטיסה, איך הרגשתם וכמה התלהבתם.
במידה ותחליטו להירשם לקורס טיס, ימסור לכם המדריך את המידע הדרוש לכם להמשך הדרך.

תמיד חלמתם להיות טייסים? מחפשים מתנה מיוחדת למישהו לרגל אירוע מיוחד? טיסת טייס ליום אחד במטוס קל תגשים לכם, או למקבל המתנה שלכם את החלום!