Flyme - מרכז הטייס של ישראל

077-8049188

24/7 שירות לקוחות

טייס ליום אחד - Flyme

אצלנו ב Flyme, תמצאו חבילת טייס ליום אחד במחיר אטרקטיבי. לקבלת הצעת מחיר ליום טיסה, פנו אלינו בטלפון או דרך האתר.

מחפשים פעילות מיוחדת ובלתי נשכחת? רוצים לפנק מישהו מיוחד בחוייה מושקעת ומפתיעה? חווית טייס ליום אחד יכולה לענות ולעלות על כל הצפיות. גלו מגוון דרכים להפתיע את המישהו המיוחד שלכם ואולי אף תשתכנעו להתנסות בעצמכם בחווית גובה ומהירות עם משקפי שמש על הפנים, מדריך מוסמך לצדכם וחיוך על הפרצוף. ב Flyme, תמצאו את מגוון כלי הטייס, המנחתים ומיקומם בארץ, דרישות והגבלים והכי חשוב – מחירים.

ככלל, עדיף לוודא לפני הזמנת טיסת הכירות או חווית טייס ליום אחד, שהמצב הבריאותי של הטייס הטרי תקין בסך הכל. לסוג טיסה כזה אין דרישה רפואית או הגבלות חריגות, אך אם יש חשד או ספק, תמיד מומלץ להתייעץ עם רופא מוסמך. בכל מקרה, בזמן שיחת הטלפון לקביעת הטיסה, יהיה עדיף לציין פרטים רפואיים שנראים, או לא נראים רלוונטיים. פרט זה נכון לגבי כל כלי טייס או סגנון חוויה המוצג באתר.

טייס ליום אחד - מטוס קל

זו החוויה הכי קרובה של להיות טייס אמיתי. בשדה התעופה צועדים לכיוון המטוס שמחכה בעמדת ההמתנה שליד מסלול ההמראה. מתחילים בבדיקות מנוע וגוף המטוס. בתוך תא הטייס כבר מהדקים חגורה ומסדרים את המושב. עוד כמה בדיקות ומניעים.כמה דקות עוברות והמטוס כבר מתיישר על מסלול ההמראה. דיווח נוסף בקשר והמנוע נפתח עד הסוף. כמה שניות של ריצת המראה ו… הקרקע מתחילה להתרחק.

באוויר תייסמו את מה שתודרכתם לגביו על הקרקע. ביחד עם המדריך תתחילו לזהות כבישים ומושבים, נקודות נוף מרוחקות עשרות קילומטרים ופשוט תטיסו את המטוס בנתיב המתוכנן. תוכלו להתנסות בתמרונים בסיסיים כמו שינויי גובה ופניות.

לרוב, תעשה הטיסה על מטוס הססנה בו יכולים להכנס כארבעה נוסעים. טיסת חוויה מסוג טייס ליום אחד לרוב נעשת במתקונת מסודרת ועל פי דרישות משרד התחבורה ורשות התעופה האזרחית, לכן במקרים של טיסת הכירות, לא יוכלו להתלוות לטייס המתנסה אנשים נוספים. לחוויות טיסה אחרות, להן יש אפשרות להתלוות או בקבוצות.

טיסת הכרות לקורס טייס

טייס ליום אחד - מסוק

משום מה, המסוק לא נהנה מפופולריות כמו מבני דודיו המטוסים החד מנועיים. למרות שבשנים האחרונות ישנה מגמת עליה במספר מבקשי טיסות חוויה במסוק וגם במספר רשיונות הטייס שמונפקים בשנה למסוקים, האפשרות לחווית טייס ליום אחד במסוק עדיין לא בראש רשימת המבקשים. אבל אל תדלגו לאפשרות הבאה עדיין.

חווית טיסה במסוק היא מרגשת ומסעירה לא פחות ממטוס. יש שיגידו – הרבה יותר. נקודות המבט של המסוק הן יחודיות רק לו, והיכולת לרחף שם עוד כמה שניות ולספוג את הנוף היא יכולת שלשום כלי טייס אחר אין. אולי לכדור פורח, אבל אתם מבינים את הכוונה.

טייס ליום אחד - אולטרלייט

השם אולטרלייט מאד מטעה בשנים האחרונות. לפני עשרים שנה, היה האולטרלייט לא יותר מכנף עילית עשוייה ניילון, מנוע וכיסא טייס. עם פיתוחים טכנולוגיים ודרישה של קהל הטייסים האזרחיים העולה וגובר, פותחו מטוסי אולטרלייט לרמה של כליי טייס מתקדמים עם יכולות אוויריות ותעופתיות של מטוסים קלים. למעשה, ההבדל העיקרי בין מטוס קל למטוס קל מאד (אולטרה לייט) הוא המשקל. למטוס אולטרלייט מותר להמריא עם משקל מיירבי של 600 ק"ג. מטוס קל, עם ארבע נוסעים, יכול להמריא עם הרבה יותר.

הייתרון החד משמעי שיש לטייסי אולטרלייט על טייסי מטוסים קלים הוא אזורי הטיסה. למטוס קל (דוגמת הססנה) מסלולי טיסה קבועים ואזורים מסויימים שאליו המטוס יכול להגיע. כמו מכונית על כביש. מטוס אולטרלייט לעומת זאת, טס בבועות. בועה היא אזור טיסה מוגדר, שבו מטוסי אולטרלייט יכולים לטוס עד תקרת גובה מסויימת. חווית טייס ליום אחד באולטרלייט היא חוויה מאד ייחודית. זה כלי הטייס היחיד שאיתו תוכלו לטוס מאה מטר ופחות מעל נחל מסעף, להקיף אזורים מוכרים בגובה נמוך (כמו מיני ישראל, או אזור לטרון לדוגמא).

אנחנו כאן בשבילך

בירורים לגבי חווית טייס ליום אחד

לפעמים לא קל להחליט. בשביל זה אנחנו פה. שלחו לנו פניה עוד היום ואנחנו נחזור אליכם עם כל התשובות בהקדם. ב Flyme חשוב לנו להתאים לכל פניה את החוויה הכי מתאימה לדרישות ולצרכים של הלקוח. הפניה אינה מחייבת ולא כרוכה בתשלום. הטבות ישלחו לנרשמים לאתר ולנויוזלטר.

הצטרף אלינו מחירון טייס