Flyme - מרכז הטייס של ישראל

077-8049188

24/7 שירות לקוחות

Flyme - טייס ליום אחד – המלצות

החלטתם להגשים את החלום שלכם ולשבת בכיסא הטייס ליום אחד? מחפשים מתנה מושלמת לבן זוגכם ומתלבטים כיצד לחגוג לו? מעוניינים להפתיע את הילד לקראת הגיוס? יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם ללא ספק! חברת FLYME מציעה לכה אטרקציה שלא תוכלו לשכוח – טייס ליום אחד! מה כוללת האטרקציה, כיצד המחיר נקבע ומה עליכם לעשות – בעמוד הקרוב.

חברת הטיסה האזרחית FLYME

חברת FLYME היא אחת מחברות הטיסה האזרחיות שמציעות שירותי טיסה שונים ומגוונים, החל מטיסות רומנטיות זוגיות, טיסות לילדים ובני נוער, חווית הטייס ליום אחד וכמובן קורס טייס אזרחי. צוות הטייסים ומדריכי הטיסה שנמצאים בחברת FLYME  הן מהטובים והמקצועיים ביותר בשוק – אלפי שעות טיסה מצטברות לאורך שנים רבות של טיסה.

אם אתם מעוניינים להגשים את החלום שלכם ולשבת בכיסא הטייס ליום אחד – הגעתם למקום הנכון! חברת FLYME מציעה להגשים לכם את החוויה הזו בצורה הטובה ביותר.

טיסת הכרות לקורס טייס

טייס ליום אחד

לאחר שהחלטתם שאתם מעוניינים לשבת בכיסא הטייס ולראות מקרוב כיצד עובדות כל מערכות המטוס השונות, כל שנותר לכם הוא לבחור תאריך שיהיה הכי נוח עבורכם.

לאחר שתגיעו לשדה התעופה שממנו ממריאים, יגיע הטייס וילווה אתכם אל עבר המטוס. עם הגיעכם למטוס, תעברו הסבר על מערכות המטוס ועל חלקי המטוס השונים: תקבלו את הבסיס לשליטה במטוס, את הבסיס התיאורטי הנדרש לתפעול מערכות המטוס השונות ודגשים שונים שאתם צריכים להכיר בהיבט הבטיחותי. לאחר השלב הזה, תיכנסו למטוס, תתפסו את הכיסא לצד מדריך הטיסה שלכם ותתחילו לעבור על סדר הפעולות שמבצעים בתחילת כל טיסה.

לאורך כל השלב הזה והשלבים האחרים, יישב לצידכם אחד ממדריכי הטיסה של חברת FLYME- מדריכים עתירי ניסיון בעלי שעות טיסה בלתי נדלות, כך שתוכלו להיות בטוחים ורגועים שאתם נמצאים בידיים טובות. לאחר סיום השלב הזה תתחילו את שלב ההמראה. שלב ההמראה נחשב לאחד השלבים הקריטיים במהלך הטיסה ואתם תזכו לחוות את כל הדברים שעל הטייס לעשות בפרק זמן קצר, וכמובן תוכלו ליהנות מהנוף המטורף שרואים אך ורק מעמדת הטייס.

לאורך כל הטיסה תשבו ליד הטייס ותקבלו מידע ותלמדו על מערכות הטיסה השונות בזמן אמת: מה כל מערכת עושה, כיצד לקרוא את הנתונים השונים על הצגים הרבים בתא הטייס ועל מה צריך להסתכל לאורך הטיסה. לאחר שיסתיים הזמן האווירי שהוקצב לטיסה, תתחילו לחזור לכיוון שדה התעופה. גם תהליך הנחיתה דורש ריכוז רב מהטייס, ותוכלו להיחשף לפעולות הרבות שהוא מבצע בפרק הזמן הזה. עם הנחיתה בקרקע, תוכלו להגיד שעשיתם את זה – הייתם טייסים ליום אחד! מדובר בחוויה בלתי נשכחת עבור כולנו, במיוחד עבור אלה שלהטיס מטוס תמיד היה אחד מהחלומות שלהם. עם סיום הטיסה תוכלו לצלם מספר תמונות ולהיפרד מהטייס ולהודות על יום קסום!

מה המחיר שעליכם לשלם?

המחיר הממוצע אותו תצטרכו לשלם ינוע בין 700 שקלים ל-850 שקלים חדשים. מדובר בטיסה שאורכת כ-30 דקות וכוללת את כל ההסבר התיאורטי לפני הטיסה. חשוב לציין שניתן להאריך את הטיסה (אם תבחרו באופציה זו תצטרכו לשלם את ההפרש שנותר לשלם).

ללא ספק מדובר בחוויה בלתי נשכחת שניתן להגיד שהיא "חוויה של פעם בחיים". אם בחרתם להגשים לעצמכם את החלום או לפנק את החבר במתנה מושלמת, צרו קשר עוד היום עם חברת FLYME, בחרו את התאריך המתאים לכם ואנו נדאג להכין לכם את היום המושלם והמקצועי ביותר! באחריות!

הצטרף אלינו מחירון טייס

--- עוד בנושא ---