Flyme - מרכז הטייס של ישראל

077-8049188

24/7 שירות לקוחות

טיסה בשמי הארץ - Flyme

אצלנו ב Flyme, תוכלו להנות מחווית טיסה בשמי הארץ במחיר אטרקטיבי. לקבלת הצעת מחיר ליום טיסה, פנו אלינו בטלפון או דרך האתר.

טיסה בשמי הארץ – על החוויה

אנו בחברת פליימי מספקים שירותי חוויה טיסה בשמי הארץ. השירות מתאים לכל מי שרוצה להסתכל על המדינה היפה שלנו מלמעלה, וליהנות מחווית טיסה בגובה נמוך אשר עוברת מעל כל המקומות היפים שיש למדינה שלנו להציע.

טיסה בשמי הארץ מתאימה מאוד לכל אירוע שבו רוצים לחגוג או לזכור את היום המיוחד. השירות שלנו מציע:

  • טיסה בשמי הארץ לזוגות
  • טיסה בשמי הארץ לילדים
  • טיסה בשמי הארץ לחובבי טייס

 המטוס שלנו הוא מטוס קל המעניק לנוסעים בו את חווית הטיסה בעוצמות הכי גבוהות. הטיסה מלווה במדריך מקצועי אשר ישמח להסביר לכם תוך כדי טיסה על המקומות השונים בהם נעבור וכמובן על הנתונים הטכניים של המטוס. תוכלו ללמוד כיצד המטוס עובד וכיצד אנו מגיעים איתו ליעדים רחוקים וכיצד הוא משמש אותנו ככלי מקצועי.

אנו מבטיחים לספק לכם את המחיר על הטוב ביותר לחוויית טיסה בשמי הארץ ויכולים להתאים אותנו ולצרכים שלכם. לקבלת הצעת מחיר לחבילה טיסה בשמי הארץ לילדים, זוגות או מבוגרים צרו איתנו קשר ונשמח לשלוח לכם את קטלוג האטרקציות שלנו.

טיסה בשמי הארץ כיצד זה עובד?

שדה התעופה הראשי שלנו נמצא בראשון לציון אך ניתן גם להמריא ממקומות שונים בארץ. את היום שלנו נתחיל בהכרות קצרה, כמה הסברים טכנים על מהלך הטיסה, מעבר על מסלול הטייס המתוכנן לנו. הנוסעים במטוס מקבלים מערכת קשר פנימית בו ניתן לתקשר עם הטייס ואף לשמוע את מגדל הפיקוח שנותן הוראות בהתאם לנתיב הטיסה שלנו. את החוויה אנו נצלם במצלמת גופרו ייחודית אשר תספק לכם מזכרת ייחודית מיום חוויתי ובלתי נשכח. חווית טיסה בשמי הארץ מספקת נקודת מבט שונה על הנוף הארצישראלי. מטוסים קלים טסים בנתיבי גובה נמוך ובכך מעניקים לנוסע חווית נוף מרהיבה בהתאם למקום מעליהם אנו נטוס. לקבלת הצעת מחיר וחוברת האטרקציות שלנו, אתם מוזמנים למלא את טופס צור הקשר שבאתר שלו או לחייג אלינו ותוך מספר דקות תקבלו מענה מקצועי ואדיב.

טיסה בשמי הארץ על האטרקציה ועל הלקוחות הממליצים

flyme מרכז הטייס של ישראל מציע את שיורתיו מזה מספר שנים. אנו מספקים שרותים לאנשים פרטיים, מוסדות וארגונים. לחברתנו מספר רב של ממליצים ולקוחות מרוצים אשר התנסו באטרקציות הטייס השונות שלנו ונהנו עד היום משלל החוויות שהמרכז שלנו מציע. אנו מעסיקים רק טייסים מנוסים, בעלי אורינטציה שירותית ויכולת הדרכה גבוהה. לקבלת הצעת מחיר לטיסה בשמי הארץ, אתצם מוזמנים לפנות אלינו דרך האתר ונשמח לסייע לכם בבחירת האטרקציה המצאימה ביותר לכם וליום המיוחד שאתם מתכננים.

הצטרף אלינו מחירון טייס

--- עוד בנושא ---