Flyme - מרכז הטייס של ישראל

077-8049188

24/7 שירות לקוחות

טיסה בשמי הארץ מחיר - Flyme

אצלנו ב Flyme, תמצאו חבילת טייס בשמי הארץ במחיר אטרקטיבי. לקבלת הצעת מחיר ליום טיסה, פנו אלינו בטלפון או דרך האתר.

טרנד הטיסות האזרחיות הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות. אנו עדים להתפתחות אדירה בתחום הטיסה האזרחית, שמגיע בעיקר מהתלהבות ומדרישה של יותר ויותר אנשים להגיע ולבצע טיסה בשמי הארץ. כמה אמור לעלות לכם אירוע שכזה, ומה אתם אמורים לקבל בעד התשלום? הכל על טיסה בשמי הארץ במחיר מנצח.

טיסה בשמי הארץ מחיר זול לעומת טיסות אחרות

החלטתם להגשים את חלום הילדות הישן שלכם? מעוניינים לפנק את בן או בת הזוג שלכם במתנה מיוחדת? מעוניינים לפנק את הילד שלכם במתנה לרגל יום ההולדת? כל אלה ועוד מגוון אפשרויות ואירועים אחרים, יכולים להתאים למתנה מיוחדת במינה – טיסה בשמי הארץ.

חברת FLYME מעניקה שירותי טיסה אזרחיים מכל הסוגים: טיסות רומנטיות בשמי הארץ, טיסות לילדים, טייס ליום אחד וכמובן קורס טיסה אזרחי מלא. מעוניינים לדעת מה אתם מקבלים במסגרת יום הטיסה שלכם? מה העלות של טיסה כזו?

טיסה בשמי הארץ מחיר ששווה לשלם

אם החלטתם שאתם מעוניינים בטיסה פרטית בשמי הארץ, עליכם להכיר את כל היום שאתם עתידים לעבור. היום יתחיל בהתכנסות בשדה התעופה שייקבע מראש. לאחר ההגעה לשדה, יגיע הטייס הפרטי שלכם ולאחר היכרות קצרה הוא ילווה אתכם אל עבר המטוס. עם הגיעכם למטוס, תעברו הכרה בסיסית עם חלקי המטוס מבחוץ ומבפנים – תעברו הסבר קצר על מערכות הטיסה השונות ותוכלו לשאול את כל מה שתמיד רציתם לדעת. עם סיום החלק הזה, תוכלו להיכנס לגוף המטוס – יחכה לכם ספסל שמיועד אך ורק לכם, ממש מאחורי מערכות המטוס שהטייס שולט. עם כניסתכם למטוס תחגרו חגורות בטיחות, תשימו את האוזניות שיסייעו לכם לתקשר עם הטייס לאורך כל תהליך הטיסה, ולפני שתשימו לב, הטייס יפעיל את מנועי המטוס ותוך שניות ספורות המטוס יתחיל לנוע במהירות על מסלול ההמראה. לאחר כמה שניות המטוס יהיה באוויר ותוך זמן קצר הוא יתייצב ותזכו לראות את הנוף המרהיב של מדינת ישראל! לאורך הטיסה תזכו להסבר על המיקום הגיאוגרפי שלכם ביחס לקרקע. לאחר שיסתיים הזמן שהוקצב לטיסה, הטייס יתחיל לחזור לכיוון שדה התעופה שממנו המראתם ויתכונן לנחיתה. תהליך הנחיתה ייגמר, אך החיוך יישאר לכם על הפנים!

מדובר בחוויה מעוררת חושים, שמעלה את רמת האדרנלין ומתאימה לכל תרחיש שרק תחשבו עליו – טיסה זוגית רומנטית לאור השקיעה, אירוע מגבש עם המשפחה המצומצמת, מתנת יום הולדת לילד או לילדה לפני הגיוס, וכל דבר אחר שתוכלו להעלות על דעתכם!

מחיר טיסה בשמי הארץ

מחיר הטיסה בשמי הארץ אינו קבוע והוא משתנה בהתאם למספר פרמטרים. כך לדוגמא, אורך הטיסה משפיע בצורה ישירה על המחיר שתידרשו לשלם על הטיסה. הזמן הממוצע של טיסה אזרחית הוא בדרך כלל 30 דקות, והמחיר משתנה ונע בין 700 שקלים ל-850 שקלים.

המחיר עשוי להשתנות בעקבות מאפיינים נוספים כמו כיבוד (תוכלו לבקש מבית העסק שידאגו לכך שיהיה כיבוד לאורך הטיסה או לאחר הטיסה, בהתאם לסוג האירוע שאתם חוגגים), צילום (תוכלו לבקש שתהליך הטיסה יתועד במצלמת וידיאו) ועוד בקשות אישיות שתוכלו להעלות.

החלטתם להגשים את החלום ולהשכיר מטוס פרטי לטיסה בשמי הארץ? חברת FLYME מציעה לכם הזדמנות שלא תוכלו לסרב! מעבר למחיר האטרקטיבי ביחס לחברות האחרות בשוק, חברת FLYME היא אחת החברות המובילות בתחום התעופה האזרחי: ניסיון רב ומקצועיות שבאה לידי ביטוי בטייסים עתירי ניסיון ובעלי אלפי שעות טיסה מצטברות! הרשו לנו להגשים לכם את החלום ולהכין לכם יום מושלם שלא תשכחו! כל שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר ולבחור תאריך

הצטרף אלינו מחירון טייס

--- עוד בנושא ---