Flyme - מרכז הטייס של ישראל

077-8049188

24/7 שירות לקוחות

טיסה בשמי הארץ לזוג - Flyme

אצלנו ב Flyme, תמצאו חבילת טיסה בשמי הארץ לזוגות. לקבלת הצעת מחיר ליום טיסה, פנו אלינו בטלפון או דרך האתר.

טיסה בשמי הארץ לזוג – על החוויה הרומנטית

רוצים לחגוג אירוע מיוחד ומתלבטים איך לעשות את זה נכון? רוצים לחגוג לבן הזוג שלכם ולהפתיע אותו במתנה רומנטית ומיוחדת? רוצים לחגוג אירוע משותף בצורה הכי רומנטית והכי מקסימה שיכולה להיות? טיסה בשמי הארץ לזוג היא ללא ספק הפתרון האולטימטיבי עבורכם! ריכזנו עבורכם מידע בתחום הטיסות הזוגיות שיסייע לכם לקבל את ההחלטה הנכונה.

טיסה בשמי הארץ לזוגות – לבחור את המתנה המושלמת!

החלטתם לחגוג את יום הנישואים שלכם בצורה מיוחדת ושונה מבדרך כלל? החלטת שאת מעוניינת להגשים לו את חלום הילדות ולהעניק לו אפשרות להטיס אותך בשמי הארץ? את חווית הטיסה הזוגית תוכלו להעניק במצבים שונים ומיוחדים – הצעת נישואין בטיסה זוגית נתפסת בעיני רבים כעוצמתית ומיוחדת, או אם החלטתם לשלוח את ההורים שלכם למתנה לרגל יום הנישואים שלהם או אם אתם רוצים לפנק את בני הזוג הקרובים לכם. אלו רק חלק קטן מהדוגמאות של המצבים שיש להם מכנה משותף אחד- טיסה בשמי הארץ לזוג.

אם אתם רוצים לחגוג בצורה ייחודית ויוצאת דופן, ולשנות את החגיגה הרגילה והקבוצה בדמות מסעדה או סרט משותף – הגעתם למקום הנכון! טיסה בשמי הארץ עבור בני הזוג הינה יוצאת דופן ומהווה חוויה ייחודית! תוכלו לעלות לבדכם למטוס קטן, שניכם לבד ולהעביר שעה ארוכה בטיסה לאורכה ולרוחבה של מדינת ישראל. לאורך הטיסה תזכו לשבת מאחורי הטייס ולקבל תדריך מפורט על אזור הטיסה ועל המרחב הגיאוגרפי של מדינת ישראל.

טיסה בשמי הארץ לזוגות – חוויה בלתי נשכחת

חווית הטיסה תהייה חוויה בלתי נשכחת עבורכם ועבור בן או בת הזוג שלכם! מעבר לכך שמדובר במטוס פרטי לגמרי עבורכם, אתם תיהנו מהסבר מפורט ממעוף הציפור על מדינת ישראל. לאורך כשעה, ייקח אתכם הטייס למקומות יפים ומיוחדים, ויראה לכם מקומות מרהיבים מנקודת התצפית הטובה ביותר – השמיים. מעבר לריגוש הרב שיש מעצם האירוע, האדרנלין שיזרום בדמכם יעשה את החוויה הרבה יותר עוצמתית.

את הטיסה ניתן לעשות יותר חווייתית ועוצמתית אם תחליטו להגיע לטיסה שלכם בשעת השקיעה. חשבו על המראה המדהים ומעורר הפליאה של השקיעה ממעוף הציפור – ללא ספק מדובר בחוויה חד פעמית לרובנו, שעלינו לנצל עד תומה. מעבר לכך, תוכלו להוסיף כל מיני דברים אישיים שלכם לטיסה, כמו שוקולדים, בקבוק יין או זר פרחים. לאורך כל הטיסה תוכלו לתקשר עם הטייס ולעדכן אותו על כיוון מועדף שיש לכם לאורך הטיסה: יהיה לכל אחד מכם אוזניות שיהיו מחוברות לקשר של הטייס שדרכן תוכלו לתקשר איתו ללא כל הפרעה. כמובן שלאורך כל הטיסה תשבו אחד ליד השני במושב האחורי של המטוס ותוכלו ליהנות מנקודת תצפית מושלמת של הטיסה שלכם.

איפה נוכל להזמין טיסה בשמי הארץ לזוג?

אם החלטתם שאתם מעוניינים לעשות הפתעה לבן הזוג שלכם או לחגוג אירוע בצורה טיפה שונה ומיוחדת – הגעתם למקום הנכון! חברת FLYME  היא אחת החברות המובילות בתחום הטיסה בארץ, ומציעה מגוון רחב של שירותי טיסה שונים: קורס טיסה אזרחית, טייס ליום אחד וכמובן טיסה זוגית בשמי הארץ. הניסיון והוותק של עובדי החברה באים לידי ביטוי בכל תחום שתבחרו, וזו אחת הסיבות להצלחה של החברה.

כנסו עוד היום לאתר של חברת FLYME, בחרו באפשרות של טיסה זוגית בשמי הארץ, בחרו את התאריך המתאים לכם וצרו קשר עם נציגי החברה! אנו מבטיחים לכם שהחיוך לא יירד לכם מהפנים לאורך כל הטיסה! אז קדימה, למה אתם מחכים?

הצטרף אלינו מחירון טייס

--- עוד בנושא ---