Flyme - מרכז הטייס של ישראל

077-8049188

24/7 שירות לקוחות

טיסה בשמי הארץ לילדים - Flyme

אצלנו ב Flyme, תמצאו חבילת טיסה בשמי הארץ לילדים במחיר אטרקטיבי. לקבלת הצעת מחיר ליום טיסה, פנו אלינו בטלפון או דרך האתר.

טיסה בשמי הארץ לילדים – על חווית הטיסה שלנו

החלטתם לחגוג לילד שלכם בצורה מיוחדת לרגל בת המצווה או בר המצווה? רוצים לחגוג אירוע מרגש של המשפחה בצורה שלא תשכחו בחיים! יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם – טיסה בשמי הארץ לילדים! כיצד תוכלו לעשות זאת, כמה אמורה לעלות אטרקציה כזו ודברים נוספים בעמוד הקרוב.

טיסה בשמי הארץ לילדים – אטרקציה חינוכית לילד שלך

החלטתם שאתם רוצים לפנק את הילדים שלכם בצורה יוצאת דופן ומיוחדת? לילד יש יום הולדת ואתם רוצים לחגוג לו בצורה שלא יישכח בחיים? טיסה בשמי הארץ לכם ולילדים שלכם ללא ספק עונה על כל אלה. מי מאיתנו לא היה רוצה לטוס בשמי הארץ במטוס פרטי, ליהנות מנוף מטורף ועוצר נשימה וכמובן להיות בחברת האנשים החשובים לו? סביר להניח שכולנו היינו רוצים.

חברת FLYME מציעה להגשים לכם את החלום ולהפוך אותו לחוויה בלתי נשכחת לכל החיים!

טיסות בשמי הארץ לילדים – על התהליך

החלטתם שאתם רוצים לרכוש את האטרקציה הזו לכם ולילדכם. עם הגיעכם לשדה התעופה, אתם וילדכם תעברו היכרות עם הטייס שלכם והוא יציג לכם את המטוס: הטייס יציג לכם את מערכות המטוס השונות ויסביר בקצרה על פועלו במהלך הטיסה. כמובן שאם הילדים הסקרנים ירצו לשאול שאלות בכל נושא שהוא – יתקבל בברכה. לאחר שתסיימו את ההסבר הקצר על הקרקע, תגיעו לחלק העיקרי שלשמו התכנסתם והוא הטיסה.

תיכנסו למושב האחורי במטוס, ממש מאחורי כיסא הטייס, תחגרו חגורות בטיחות ותקבלו אוזניות מיוחדות שבאמצעותן תוכלו לשמוע כל מה שהטייס אומר לכם לאורך הטיסה. הטייס ידליק את המנועים, ולאחר מספר שניות תתחילו לנסוע על מסלול ההמראה! שלב ההמראה הוא אחד השלבים המרתקים והכיפיים ביותר בכל תהליך הטיסה, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר במטוס קטן. לאחר שהמטוס התייצב ויסיים את תהליך ההמראה, תוכלו להתרשם מהנוף עוצר הנשימה של מדינת ישראל: הטייס יסביר לכם על המיקום הגיאוגרפי ביחס לאיפה שאתם נמצאים וינעים את זמנכם לאורך הטיסה. עם תום הזמן האווירי, יחזור הטייס לכיוון שדה התעופה שממנו המראתם ויתכונן לקראת הנחיתה. הנחיתה תתבצע במהירות ותוך שנייה תהיו בקרקע. אנו מבטיחים לכם שהחיוך לא יירד מהפנים של הילדים לתקופה הקרובה לכל הפחות!

מידע נוסף שחשוב להכיר כאשר מזמינים טיסה בשמי הארץ לילדים

את זמן הטיסה אתם קובעים, וכמובן שלאורך הטיסה תהייה השפעה ישירה על המחיר. אורך הטיסה הממוצע והמקובל בשוק הוא 30 דקות, אך תוכלו להאריך את הטיסה כרצונכם. המחיר של טיסה באורך 30 דקות נע בין 700 שקלים ל-850 שקלים.

המחיר משתנה ומושפע מדברים נוספים. כך לדוגמא תוכלו לבקש שיצלמו את כל תהליך הטיסה, וכך לתעד את האירוע הזה לעתיד. אפשרות נוספת שתוכלו לעשות היא לבקש מבית העסק שידאג לכיבוד עבור הילדים שלכם – כך לדוגמא אם תרצו להוסיף כיבוד קל ושתייה שיהיו לכם לאורך הטיסה, תצטרכו להוסיף מחיר סימלי לכך.

ובכן, אם החלטתם שאתם מעוניינים להפתיע את ילדכם ליום ההולדת או מכל סיבה כזאת או אחרת, טיסה לילדים בשמי הארץ היא ללא ספק מתנה מדהימה שתשאיר את החיוך מרוח על הפנים של ילדכם. התקשרו עוד היום לחברת FLYME או השאירו את הפרטים שלכם דרך אתר החברה, ואנו נדאג לחזור אליכם בהקדם האפשרי על מנת לתאם את האירוע שלכם. חברת FLYME הינה חברה עתירת ניסיון בתחום הטיסות האזרחיות ודואגת להגשים עשרות חלומות של אנשים, ולאפשר להם "לגעת בשמיים". אנו נדאג להפיק את האירוע הטוב ביותר עבורכם ועבור הילדים שלכם!

הצטרף אלינו מחירון טייס

--- עוד בנושא ---